Kawa w ziarnach czy mielona - co wybrać dla swojego sklepu?
Każdego dnia na świecie według ostrożnych szacunków spożywa się około 25 milionów litrów kawy. Jest to wartość imponująca, zważywszy na fakt, że aż 80% osób badanych pije ją regularnie. Jeśli jesteś sprzedawcą kawy i nie wiesz, czy lepiej oferować kawę ziarnistą lub mieloną, koniecznie przeczytaj poniższy artykuł. Zapraszamy do lektury!
Mielona, ziarnista lub... rozpuszczalna, czyli jaką kawę wybrać?
Zacznijmy od tego, że jako sprzedawca możesz zaproponować swoim klientom tak popularną kawę rozpuszczalną. Niestety, nie jest to dobry wybór, jeśli Twoim marketingowym targetem są znawcy i prawdziwi miłośnicy czarnego naparu. Osoby te często uważają kawę rozpuszczalną za produkt jedynie przypominający prawdziwy "czarny napar". Jeśli więc swą ofertę kierujesz w stronę prawdziwych kawoszy, wybór ogranicza się do kaw ziarnistych i mielonych.
Wybór właściwej kawy - co warto wiedzieć?
1. Cena kawy. Jeśli Twoi klienci to prawdziwi koneserzy, to wyższa cena nie będzie im przeszkadzać. Za kawę ziarnistą trzeba bowiem zapłacić nieco więcej. Różnice w cenie to oscylują w granicach od 10 do 20%. Pamiętaj, że nasza hurtownia kawy oferuje ją w preferencyjnych cenach. Zajrzyj do nas i dowiedz się więcej.
2. Czas i sposób przygotowania. Przygotowanie naparu z kawy ziarnistej wymaga znacznie więcej czasu. Trzeba ją wcześniej zmielić lub wrzucić do ekspresu. Nie ulega jednak wątpliwości, że dzięki temu jej smak i aromat będą bardziej wyraziste. Jeśli chcesz oprzeć swoją ofertę na kawach ziarnistych, wprowadź do niej młynki do kawy lub ekspresy.
3. Zaskakujący smak. Pewnie już wiesz, że ziarnista kawa naturalna ma wyjątkowy i niepowtarzalny smak. Jeśli chcesz uraczyć swoich klientów czymś naprawdę wyjątkowym, kawa aromatyzowana będzie dla Ciebie odpowiednia. Powstaje ona poprzez dodanie do świeżo wypalonych ziaren olejków o określonym smaku. Dzięki temu możesz zaproponować napar o smaku czekoladowym, orzechowym, a nawet waniliowym.
4. Jak pobudza kawa mielona i ziarnista? Jeśli chcesz zapewnić swoim klientom solidną dawkę energii na cały dzień, koniecznie zaproponuj im kawę ziarnistą. Owszem, niektóre osoby uważają, że obydwa rodzaje naparu nie różnią się od siebie, jeśli chodzi o zawartość kofeiny, ale w rzeczywistości różnica jest bardzo duża.
Zatroszcz się o zdrowie swoich klientów
Jeśli dopiero co zastanawiasz się, czy do swojej oferty warto wprowadzić kawę, to koniecznie zajrzyj do nas. Oferowana przez nas kawa hurt wyróżnia się doskonałymi właściwościami zdrowotnymi. Fakt, sporo osób uważa, że nadmiar kawy szkodzi. Trzeba jednak uczciwie powiedzieć, że jej określona ilość ma bardzo korzystny wpływ na nasze zdrowie. Dlaczego?
1. Kawa stabilizuje poziom cukru we krwi, dzięki czemu zmniejsza ryzyko wystąpienia cukrzycy.
2. Czarny napar ma silne właściwości przeciwnowotworowe i oczyszczające. Pijąc go regularnie, można ograniczyć ryzyko wystąpienia raka wątroby.
3. Kawa w ziarnach najszybciej przyspiesza proces metabolizmu. Dzięki niej masz więcej energii, ale też szybciej chudniesz.
4. Dzięki kawie optymalizujesz pracę naczyń krwionośnych. Napar zwiększa ciśnienie, dzięki czemu szybciej usuwa z nich zalegające komórki tłuszczowe.
I jeszcze jedno: pamiętaj, że kawa ziarnista jest wyrobem posiadającym większą zawartość substancji prozdrowotnych niż kawa mielona. Oczywiście cecha ta dotyczy wyłącznie tych kaw, które są dostarczane przez sprawdzonych producentów. Jeśli nadal zastanawiasz się, czy lepsza dla Twoich klientów będzie kawa ziarnista czy mielona, sprawdź, co możemy Ci zaproponować. Zapraszamy do kontaktu.